Պատվիրատու
Կասկադ Հիլզ Բազմաբնակելի Համալիր
Համագործակցության առանձնահատկություններ
Մարքեթինգային լուծումներ, խորհրդատվություն
Խնդիր/Առաջադրանք
Բարձրակարգ բնակարանները ներկայացնել թիրախային խմբին,
որը սահմանված էր որպես «Հայկական սփյուռք»:
Լուծում
Առաջադրված խնդրի լուծման համար պատրաստվել են հատուկ բացիկներ և բուկլետներ:
Մարքեթինգային նյութերը պատրասրտելուց հետո մեկնարկեց նախագծի երկրորդ փուլը: Բացիկները տրամադրվեցին բազմաթիվ հյուրանոցների, ինչպիսիք են, օրինակ՝ «Հայաթ Փլեյս», «Փարիզ Գրանդ Հոթել», «Նացիոնալ» հյուրանոցները, որտեղ սփյուռքահայության ներկայացուցիչները սիրում են անցկացնել իրենց հանգիստը Հայաստանում ճանապարհորդելիս:
Բուկլետները տեղադրվեցին նաև Զվարթնոց օդանավակայանում, որպեսզի ցանկացաած հյուր հասկանա հաղորդագրությունը:
Հյուրանոցները և օդանավակայանը հրաշալի գաղափարներ էին, քանի որ գարնանը շատ հայեր են ժամանում իրենց պատմական հայրենիք, և բուկլետներն ու բացիկները գտան իրենց հասցեատերերին: